Vlaďka Křenková

Vlaďka Křenková

Zakladatelka a lektorka
Vlaďka je zakladatelka příměstských táborů. Od dětství ji provází dva nádherné nástroje – klavír a cimbál, které chce dětem na táborech představit. Tyto nástroje i jejich metodiku studovala na Konzervatoři P. J. Vejvanovského v Kroměříži, kde také vyučovala na ZUŠ a působila jako korepetitorka baletu. Od roku 2012 se věnuje soukromé hudební výuce v Praze a zabývá se vzděláváním dětí i dospělých v rámci její soukromé školy (Studio Jandova). U zrodu příměstských táborů byla myšlenka zajistit dětem hudební vyžití a smysluplný program i během prázdnin. Proto, ačkoliv jsou příměstské tábory již zaběhnuté, se sama aktivně zapojuje jako lektorka právě hudebních táborů.
Anna Pedretti

Anna Pedretti

Organizátorka
Anna je majitelkou Play Day s.r.o., firmy, která dodává malým i velkým jejich „lekce na přání“ v oblasti ŠKOLA, JAZYKY, HUDBA, POHYB, VÝTVARNO a pořádá volnočasové kurzy na různá kreativní témata. Původně chtěla být spisovatelkou nebo novinářkou. Od psaní už byl krůček ke vzdělávání. Tomu se věnuje dlouhodobě. Má za sebou rozvojové projekty pro firemní zákazníky, sama aktivně koučuje. Je maminkou 14letého Lukáše. Díky partnerství s Vlaďkou a Veselým Příměšťákem, se jí splnilo přání vrátit se zpátky do světa dětí, který ji fascinuje. S radostí vymýšlí a organizuje každý turnus, a snaží se pokaždé stavět na přání dětí i jejich rodičů.
Edita

Edita

Zpěvačka
Edita se společně s Vlaďkou stará o Studio Jandova, kde vede jak soukromé lekce zpěvu pro děti i dospělé, tak také hudební kroužky pro děti předškolního věku. Jako mezzosopranistka pak sólově koncertuje v ČR i zahraničí. Zajímavostí je, že se stala nejmladší Carmen v historii české opery. Kromě hudebních her a předává Edita dětem zkušenosti s dechovou technikou, pomáhá jim vyrovnat se s trémou a učí je správnému vystupování.
Monika

Monika

Výtvarnice
Monika je jeden velký živel plný energie, o kterou se ráda dělí s ostatními. Vystudovala SUPŠ na Žižkově, obor užitá malba a dále studuje na VOŠUP se zaměřením malba a přidružené techniky. Na této škole se dostala do styku s řadou uměleckých technik. 4 roky pracovala v keramické dílně Maříž. Snaží se v každém najít to pozitivní, rozproudit kreativitu a rozšířit obzor. Baví ji na dětech pozorovat jejich neomezenou zásobu fantazie a „nezkažený“ pohled na svět. Jako umělkyně pracuje i sama na volné noze ve vlastním ateliéru a vyzkoušela si i restaurátorství.
Jiřina

Jiřina

Speciální pedagog, jogínka
Na první pohled lidská bytost s andělskými křídly. Tišší, o to ale trpělivější, přátelská a spolehlivá. Vystudovala klasickou i speciální pedagogiku. Dlouhá léta se věnuje vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Ač je to velmi náročná práce, stále jí baví a těší, protože se může radovat z každého malého pokroku těchto dětí. Je certifikovanou lektorkou dětské jógy, vede dětské kroužky. Učí děti správně dýchat i relaxovat. Zná i spoustu různých her a ví, jak děti zabavit. Nejlépe si odpočine při sportu, běhání a plavání.
Vojtěch

Vojtěch

Hudebník
Vojta je všestranný hudebník, který vyučuje zpěv, hru na klavír a hru na violoncello. Děti může obohatit nejen svými znalostmi hudebními, ale také jazykovými. Kromě mateřské češtiny totiž ovládá i angličtinu, italštinu a řečtinu. Jak je to možné? Studoval a pracoval na mnoha místech v zahraničí: třeba operní zpěv v samotných Aténách! Vojta je dětmi velmi oblíbený, zabývá se také pedagogikou hudební a pohybové výchovy a muzikoterapií.
Radka

Radka

Výtvarnice
Radka vystudovala Střední uměleckou školu Václava Hollara, na odborné obchodní škole obor propagace, také obor výtvarné výchovy na PedF UK v Praze. Průběžně vede výtvarné dílny pro děti. Věnuje se malbě keramiky, příležitostně reklamní grafice. S Národní galerií v Praze spolupracuje jako externí lektor. Práce s dětmi je pro ni vždycky výzva. Nejdůležitější je prý samotný proces,protože tvorba může být velké dobrodružství a radost z objevování. A jak dostat děti na svou stranu? Receptem je výtvarná hra, příběhy, experiment a legrace. Momentálně se nadchla pro japonskou kaligrafii, která je pro ni tancem po papíře. Ráda cestuje a když může procvičit svou nedokonalou francouzštinu, je „šťastná jako blecha“.
Tomáš

Tomáš

Hudebník
Tomáš bravurně ovládá kytaru a v posledních letech velmi oblíbené ukulele, které děti na hudební tábor často přinášejí z vlastní iniciativy. Během školního roku vyučuje v DDM Praha 9 a ve Studiu Jandova, kde také vede ukulele kroužek. Působí ve známém KKO – Komorním kytarovém orchestru a je lektorem v projektu Kapela ve škole.
Klára

Klára

Keramička
Klára je velitelkou holešovického hliněného studia Muddum Art Space, prostoru, který přímo vybízí ke kreativitě a společenství. Má otevřeno pro všechny věkové kategorie a pořádá zde různé kurzy. Lektoři, kteří tu pracují, jsou aktivními umělci a pochází z různých národností a kultur. Sama začala s keramikou, když jí bylo 17 a stále ji toto médium fascinuje. Po těch letech je pokaždé napjatá, když otevírá pec. Práce s hlínou ji zároveň uklidňuje a vyzývá k novým pokusům a experimentům. Baví ji tvořit z čehokoli a vymýšlet výtvarné aktivity pro děti, které s nimi poté společně uskutečňuje.
Olivia

Olivia

Výtvarnice
Olivia studied painting in the university of Chile. She has always been creative (painting, drawing, playing instruments) – since she was a kid. For the last 5 years, she has been living in Prague. Here, she continues to work with kids as she did back in Chile. She really enjoys spending time with children and having the possibility to teach them but also to learn from them. They have such fresh and creative minds and lack the restrains of grown-ups. She likes to share her experience and knowledge while letting them express themselves, inspire each other and find a way to communicate through art. 
Luis

Luis

Výtvarník
Luis graduated from Complutense University in Madrid and since then he has taught Spanish and Art to adults and children. Kids just love him. In Prague, he teaches Spanish at one gymnazium. He likes art, theater, design, history and especially languages.Luis believes art should be more natural and allow for improvisation – kids are usually very open to experimental projects and know how to use their creativity. Natural is natural to them, more than to adults.